Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, March 21, 2006


TUSSENVONNIS!!!!!

Op 3 maart 2006 zat ik ijverig te werken aan mijn steeds meer opstapelende schoolwerk. Het was krokusvakantie en het voordeel aan een vrouw als baas is dat zij het meer dan normaal vind dat er tijdens de schoolvakanties wat minder hard gewerkt wordt. Ik had dus twee dagen verlof genomen om thuis harder te werken dan op het werk ;-)
Dus was ik thuis toen de postbode aanbelde met twee aangetekende zendingen. Ons tussenvonnis!!! Hierin beveelt de jeugdrechter een maatschappelijk onderzoek om ons te screenen. Om na te gaan of we geen halve gare idioten zijn ..... (ahum). Ik belde onmiddellijk naar het caw (centrum voor algemeen welzijn) die verantwoordelijk zijn voor dat fameuse onderzoek. Helaas was het daar ook vakantieregime en kon ik niemand van de evaluatiedienst aan de lijn krijgen.

Op 6 maart opnieuw gebeld en men kon mij pro forma zeggen dat onze gesprekken waarschijnlijk eind april gaan beginnen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home