Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, June 20, 2006

OOK HIER DE POLITIE OVER DE VLOER

Eerst dachten we nog dat we er aan zouden ontsnappen. Dat het in Gent blijkbaar afhankelijk was van rechter tot rechter. Maar nadat Helke en Kurt, Virginie en Wim, Nathalie en Joris en Bert en Sabine dringend bezoek kregen van de politie, wisten we dat dat er voor ons ook aan zat te komen. En inderdaad, daarnet heb ik vijf volle minuten de politie over de vloer gehad. De man in kwestie vond het zelf een beetje genant dat hij mij daarmee lastig moest vallen.

Na de obligate vragen
- zijn er al kinderen?
- problemen om kinderen te krijgen?
- beroep?
- inkomen?
- is dit jullie eigendom?
- van welk land komt jullie kindje?
- strafblad?

wenste hij mij nog veel succes.
Gelukkig moet hij niet opnieuw tergukomen voor Johan, hij wist voldoende. Voor hem was het allemaal ok.

Hij ging er voor zorgen dat zijn verslag voor de Gentse Feesten verstuurd was. Vermits we toch pas in september voorkomen is dat meer dan op tijd.

1 Comments:

At 6:40 AM, Blogger christa said...

Marijke,

Ik heb je berichtje op onze blog ontvangen, geen probleem hoor met de link, we zullen jouw blog ook toevoegen.
tussen haakjes C & D zijn Christa en Dirk.
Veel succes nog met het verdere verloop. Ik blijf lezen.
Christa

 

Post a Comment

<< Home