Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, July 04, 2006

HALLELUJA

Paniek, uitzinnige vreugde, meer paniek, een knoop in mijn maag, hysterisch lachen ......


Wat hieraan voorafging
Toen de bel net ging, vlak nadat ik de post in de brievenbus hoorde vallen, wist ik het al. Aangetekende zending. Om ons te vertellen dat ons verslag van het maatschappellijk onderzoek terug op de rechtbank geraakt is (EINDELIJK!!!!!! twee maand hebben ze er over gedaan....)
Doodkalm tekende ik af.
We zouden in de loop van de week wel kunnen gaan inlezen.
Om dan tot september te moeten wachten vooraleer we kunnen voorkomen.
Ineens werd ik wel nieuwsgierig of we de zitting van 4 september zouden gehaald hebben.
Dus, iets enthousiaster dan ik met dit weer zou doen, scheur ik de envelop open.
Verslag aangekomen 30 juni
inlezen elke werkdag tussen 8u30 en 16u

En.....
" u wordt met dit schrijven ook uitgenodigd om opnieuw in persoon te verschijnen op de terechtzitting van de VAKANTIEKAMER van woensdag 19 JULI om 10u voor de verdere afhandeling van uw verzoek tot interlanderlijke adoptie"

19 juli .... dat is binnen twee weken .....

ik krijg ademnood bij het idee alleen al.

Heb net Johan gebeld, morgen om 8u30 staan we paraat aan de griffie om te lezen wat het caw van ons vond.

Ik doe vannacht geen oog dicht .......

1 Comments:

At 2:08 PM, Blogger Saskia said...

Proficiaaaaaaaaaaat!
Go for it!

 

Post a Comment

<< Home