Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, July 26, 2006

DOSSIER

Ja, nu we een dagje onze verbouwplunje aan de kapstok gehangen hebben, kan ik me weer even bezighouden met nadenken over de komende dossierloop.
We staan echt aan het begin van een nieuwe wedloop
- gisteren vonnis naar Kind en Gezin gestuurd
- hopelijk sturen zij dat deze week nog door naar Fiac
- vanmorgen naar Fiac gemaild met de vraag of we volgende week op intake gesprek kunnen komen
- ondertussen mijn nichtje Sylvia gebeld met de vraag of zij onze vertaler van dienst wil zijn
- mijn licht eens opgestoken bij onze voorgangers wat ons te wachten staat van papieren en documenten die we moeten verzamelen

En nu wachten tot ons intake gesprek.

Ik heb veel zin om vandaag al op mijn fiets te springen en allerhande documenten te beginnen opvragen, maar ik zal me nog maar een beetje inhouden en wachten tot ik de volledige lijst in handen heb zodat het een beetje gestructureerd kan gebeuren.
Wat ik wel al gedaan heb is onze referentiemensen gevraagd om een brief te schrijven. Onze eerste referentiebrief komt van Anouk, onze huisarts en goede vriendin. Voor een tweede referentie heb ik mijn ex-collega Josephine gevraagd. Zij is coördinator van de educatieve werking van de Vlaamse Opera. Vermits ze in Ethiopië zeer hoog oplopen met mensen uit de gezondheidssector en het onderwijs leek mij dit een goede keuze.

Ik ga ook eens beginnen met onze motivatiebrief in de steigers te zetten. Raar, nu we ons voor de zoveelste keer moeten motiveren lukt het me precies niet. Mischien omdat je weet dat dit de meest belangrijke motivatie is, die motivatie die rechtstreeks naar Ethiopië gaat....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home