Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, September 10, 2006


STRANGE, VERY STRANGE...

Ja, het virus is niet meer te stoppen. Het wordt tot in mijn kleinste teen duidelijk dat we binnen niet al te lange tijd mama en papa worden.
De eerste kleertjes zijn gekocht, de eerste opzoekingen naar buggy's en dergelijke achter de rug ...
Het voelt heel raar aan allemaal. Langs de ene kant wil ik de hele uitzet beginnen kopen, de kinderkamer schilderen en veel kleertjes wassen, strijken en plooien.
Langs de andere kant wil ik gaan slapen en niet wakker worden voordat we zeker zijn van één of andere timeframe..
Geduld, een schone deugd

2 Comments:

At 5:07 AM, Blogger Nathalie & Joris said...

Dag Marijke en Johan,

't Begint inderdaad langs alle kanten te kriebelen hé als het dossier de deur uit is. Ik probeer mij voorlopig ook nog te behoeden van grote aankopen tot wij een concrete timing hebben maar in een hoekje op onze slaapkamer begint er toch stilletjesaan al een berg te ontstaan van knuffels en boekjes en landkaarten en... . En elke avond zien wij dat hoopje daar klaarliggen, en elke avond denk ik dan. 't niet lang meer!
Geniet van deze adoptiezwangerschap en hopelijk verloopt alles verder zo vlot mogelijk!

 
At 1:41 AM, Blogger christa said...

Een zeer herkenbare situatie. Elke keer dat ik in een winkel sta, kijk ik naar de kinderspulletjes, maar tot nu toe heb ik me nog redelijk kunnen inhouden. Vermits we niet weten of we 2 meisjes of meisje/jongen zullen toegewezen krijgen, en de leeftijd kan varieren tussen 0 en 4 jaar is het praktisch niet mogelijk om veel te kopen. Wel al enkele boekjes met slaapverhaaltjes, en wat speelgoed.
Het leuke is dat vrienden al wat "schenkingen" gedaan hebben, dus in de kamer staan ook al een hoop dozen met speelgoed en kleedjes die we nog moeten selecteren.
Hopelijk moeten jullie niet te lang meer wachten op een toewijzing, en kan je je volledig laten gaan ;-)

 

Post a Comment

<< Home