Lilypie 1st Birthday Ticker

Thursday, August 24, 2006

PAPIEREN VELDSLAG (BIJNA) GEWONNEN!!

Ja, eindelijk hebben we bijna alle papieren bij elkaar, die we nodig hebben om ons dossier Ethiopië-klaar te maken. Vanmorgen kreeg ik een addendum op mijn werkgeversattest (ja, probeer een situatie werkloos-met nog een paar maanden verbrekingsvergoeding-binnenkort uitkering en aan het studeren maar eens uit te leggen en getekend krijgen door een officïële instantie).
Ook kreeg ik Elientje van het OCMW aan de lijn dat onze attesten (waarvoor ik dus al drie keer naar het OCMW geweest ben) klaarliggen. Snel opgehaald en naar vertaling!

Ook kregen we van Fiac een nieuwe inhoudstafel, met duidelijk aangegeven dat ze wel degelijk getekend was door de burgemeester van Geel. Hopelijk nu bij Buitenlanse Zaken geen problemen meer.

Nadien nog even naar de bevolking van Etterbeek gebeld om te vragen of ze nu EINDELIJK mijn geboorteakte wilden opsturen. Dat ging vandaag gebeuren.

Nu is er nog 1 papiertje op reis door het stadhuis van Gent om een handtekening te krijgen. Hopelijk krijgen we vandaag bericht dat we het mogen gaan ophalen.

Morgen zijn we dan helemaal rond. Johan kan dan maandag opnieuw naar Buitenlandse Zaken en naar de ambassade van Ethiopië.

Woensdag haal ik mijn reispaspoort op en maak ik daar nog snel een kopie van. Als alles goed gaat kan dan dezelfde dag nog ons dossier aangetekend vertrekken naar Fiac.

En dan? Wachten .....
Gelukkig is ons verslag van het Openbaar Ministerie al een tijdje geleden bij Fiac aangekomen, dus dar moeten we ook niet meer op wachten.

Maandag begin ik na 4 lange maanden weer te werken. Ik ben blij dat ik alle paperassen rondgekregen heb voor ik weer hele dagen aan het werk ben. De komende twee maanden zullen voorbijvliegen en dan kijken we uit naar ons telefoontje....

hehe..................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home